Elérhetőség és letölthető nyomtatványok

  Elérhetőség és letölthető nyomtatványok

Hatósági és Adóosztály   Cím: 1239 Budapest, Grassalkovich út 170.
Telefon: + 36 1 289 2100/320, 330, 356 mellék

Marótiné Sipos Ildikó Osztályvezető

E-mail:marotine@ph.soroksar.hu

289-2100/315 m.

Horváthné Kőrösi Krisztina

E-mail:korosi.krisztina@ph.soroksar.hu

289-2100/356 m.

Molnár Éva

E-mail:molnar.eva@ph.soroksar.hu

289-2100/330 m.

Ügyfélfogadás:
Hétfő: 14.00 – 18.00
Kedd: nincs
Szerda: 08.00 – 16.30
Csütörtök: nincs
Péntek: 08.00 – 12.00

Az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény rendelkezése alapján elektronikus ügyintézésre kötelezett többek között az ügyfélként eljáró gazdálkodó szervezet (ideértve az egyéni vállalkozót is), köztestület és az ügyfél jogi képviselője. Ezen csoportba tartozó jogalanyok valamennyi ügyben, mellyel az Önkormányzathoz, illetőleg a Polgármesteri Hivatalhoz fordulnak, azt már kizárólagosan csak elektronikus úton tehetik meg. Az elektronikus ügyintézés az adószámmal rendelkező ügyfelek (szervezetek, egyéni vállalkozók stb.) esetében cégkapun, esetlegesen hivatali kapun keresztül történik. Írásbelinek minősülő elektronikus úton megküldött iratnak minősül az e-Papír szolgáltatással beküldött irat is.

Letölthető formanyomtatványok:
- Bejelentés köteles kereskedelmi tevékenység folytatására irányuló bejelentés
- Ipari tevékenység folytatásához szükséges bejelentés, engedély iránti kérelem
- Kizárólag üzletben forgalmazható termékekre vonatkozó működési engedély kérelem
- Szálláshely-üzemeltetési engedély iránti kérelem
- Nyitvatartási idő módosítására irányuló bejelentés
- Bevásárlóközpont üzemeltetésére irányuló bejelentés
- Vásár-, illetve piacüzemeltetési engedély iránti kérelem
- Bejelentés tevékenység megszüntetéséről
- Kérelem - 35 tonna össztömeget meghaladó tehergépjármű(vek) autóbusz(ok) tárolására